dijous, 3 de maig del 2012

ARTICLE DE EL PUNT AVUI

3 comentaris:

  1. Això és el resultat d’algú perseverant i amb valentia, perseguir un somni com aquest i poder viure’l és un èxit a la vida. Sort, et seguiré i pensaré amb vosaltres. Molts ànims i viu intensament cada moment. Només pensar en l’immensa bellesa del lloc on ets m’emociona, t’envio un munt d'energia per poder assolir allò que et proposis.

    Un abraçada,

    Eva Beneit Vila

    ResponElimina
  2. Ep nanu!!!!!
    Jo per mi q et tiren els "trastus"
    Mira q ets lluny eh i tot i aixi lligues mes q jo
    Ben mirat tampoc es dificil
    Eva no t'enfadis que som molt de la broma...

    ResponElimina
  3. Hola Chavals !!

    Us desitje tota la sort del mon per pujar al cim i que disfruteu també un monto.
    Confie que Fernando sap massa bé on esta i el que te que fer. Jo vaig estar amb ell en Gener al Aconcagua i es un guía excepcional.

    Si podeu, li doneu records de mi, em diuen Vicent Morera i per mes reseñes, li dieu que " soc el poli d,Alcoi".

    Be, doncs un abraç als tres i ... " comed mucho y fuerte para enseñarle los cojones a la muerte.."

    Molta sort amics.

    ResponElimina